۴ سانداکار مازندران مسافر بازیهای آسیایی ناگویا شدند
با پایان رقابتهای انتخابی دروناردویی تیم ملی ووشو، ورزشکاران مازندرانی موفق شدند ۴ سهمیه قطعی برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا را به خود اختصاص دهند.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵ ۰۹:۵۳