مسدود کردن 3 آب رو در جنوب کرمان
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان برای پیشگیری از طغیان رودخانه ها و ایمنی تردد ، سه آب رو در محورهای جنوب استان کرمان را مسدود کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا وسیما وسیلاب مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان گفت: آب رو در محور رودبار به کهنوج

( ابسردویه و مظفراباد) و آب رو در محور منوجان به قلعه گنج ( بیژن اباد ) با هماهنگی ستاد بحران استانداری مسدود شد.
رانندگان برای تردد از بزرگراه خلیج فارس استفاده کنند.
عراقی زاده با اشاره به اینکه این سامانه بارشی همچنان در حوزه جنوب استان به ویژه در دو گردنه برفگیر جیرفت فعال است از رانندگان خواست با تجهیزات کامل در جاده ها تردد کنند تا با عبور بدون حادثه از جاده ها راهداران هم بتوانند در ارائه خدمات راهداری با سرعت ، دقت و امنیت فعالیت کنند.
وی از 170 نفر نیروی راهدار با 130 دستگاه در محورهای جنوب استان خبر داد .