شهر یاسوج با حدود 11 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته خنکترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد بود.
به گزارش خبرگزاری
صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در 24 ساعت
گذشته امامزاده جعفر با دمای 37 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بود. بهره مند افزود:
برای 24 ساعت آینده آسمان شهرهای یاسوج،سی سخت، لیکک، دهدشت،دوگنبدان و ایستگاه
امام زاده جعفر، ابری در بعضی نقاط با بارش های پراکنده و رگبار و رعدو برق گاهی
اوقات با وزش باد پیش بینی می شود.