همزمان با عید سعید غدیر خم ۱۵۵ زندانی جرائم غیر عمد در فارس آزاد میشوند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه فارس گفت: کل بدهی این زندانیان هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است که مابقی این مبلغ را کمیته صلح و سازش تخفیف گرفته است. مجید تراب پور با بیان اینکه در پنج ماه اول امسال ۴۰۵ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند، افزود: امسال هزار و ۱۰۰ نفر به دلیل مشکلات مالی و ۳۴۱ نفر برای مهریه راهی زندان شدند. وی تصریح کرد: هزار و ۲۵۴ نفر به دلیل جرائم غیر عمد در زندانهای فارس به سر می برند و این استان با ۳۴۱ زندانی مهریه، رتبه اول کشور را دارد.