• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۶۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
مازندران » علمی و فرهنگی

روند افزایشی شناسایی بیماران کرونایی در مازندران

۱۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

روند افزایشی شناسایی بیماران کرونایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، روند مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در مازندران همچنان به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در حال افزایش است.
در حالیکه تعداد بیماران جدید کرونا در مازندران روز گذشته ۱۶۳ نفر اعلام شد این تعداد امروز به ۱۹۴ نفر افزایش یافت.

نگرانی از روند افزایشی مبتلایان به کووید ۱۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اظهار نگرانی از افزایش آمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان گفت: شبانه روز گذشته ۱۶۳ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ شناسایی و در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و در همین مدت ۸۶ نفر ترخیص شدند.
دکتر سید عباس موسوی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۵ بیمار در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند افزود: در حال حاضر شهرستان‌های آمل، بهشهر، سوادکوه، محمودآباد، رامسر و نوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی نزدیکی شهرهای مازندران به یکدیگر  را از علل ابتلای مردم به کرونا بیان کرد و رعایت هر چه بیشتر موازین بهداشتی را خواستار شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از سفر‌های غیرضروری را در پیشگیری از ابتلا به کووید ۱۹ بسیار ضروری دانست.
دکتر موسوی از مردم خواست از شرکت در هر گونه تجمع و مراسم عروسی، ختم و عزایی خودداری کنند تا این بیماری هر چه رودتر ریشه کن شود.

توصیه مضاعف به رعایت موازین بهداشتی
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۱ بیمار جدید از دیروز تا به امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، از ترخیص ۳۱ بیمار با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.
دکتر سیدفرزاد جلالی تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۵۹ نفر اعلام و تصریح کرد: ۳۷ بیمار با علائم تنفسی شدید در بخش ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر استفاده از ماسک با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در صورت حضور در تجمعات به میزان ۱.۵ متر و شستشوی ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از شیوع این بیماری تالار‌های مراسم، رستورانها، مشاغل غیر ضروری، مراکز دانشگاهی و آموزشی تعطیل شدند افزود: استفاده دائم از ماسک و رعایت نکات بهداشتی مورد تاکید همیشگی ما است.
 

شیوع دوباره کرونا در کشور

مهدی حسن پور گزارش می دهد

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
اجرای طرح ویژه ایمنی همزمان با آئین تشییع رهبر شهید
خون شهدای هفتم تیر، نهال نوپای انقلاب را آبیاری کرد
تجهیز یک هزار و ۳۰۰ هکتار زمین کشاورزی لرستان به سیستم‌ نوین آبیاری
اجرای عملیات آبخیزداری در ۱۵ هزار هکتار با سرمایه مردمی در سمنان
پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت سیمین‌دخت وحیدی
پرواز بالگرد اورژانس آباده برای نجات جان بیمار قلبی
کمک ۱۰ هزار دلاری کمیته بین المللی المپیک به المپین‌ها
تحسین مردم از پاسخ قاطعانه نیروهای مسلح به تجاوز دشمن آمریکایی
پیگیری روند برگزاری آموزش های مهارت فنی در سمنان
توزیع احسان و نذری در سرتاسر استان اردبیل
کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک در گچساران
معرفی سرپرست هیئت بسکتبال خراسان رضوی
کنترل رشد نقدینگی؛ پیش‌شرط مهار تورم و ثبات اقتصاد
اعزام ۱۵۰ هزار نفر از سیستان و بلوچستان به آیین تشییع رهبر شهید
«دو نیمه ماه»، قصه‌ای از دل تاریخ معاصر در شبکه تماشا
برگزاری یادواره شهدای محله دهنو مبارکه
استقرار تجهیزات و آمادگی ۱۱۰۰ مجتمع بین‌راهی برای خدمت‌رسانی به عزاداران قائدشهید
پخش مستند «فیلسوف جنگ» از شبکه یک سیما
انتصاب سرپرست سازمان لیگ فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
تکریم و رضایتمندی مردم؛ مهم‌ترین شاخص موفقیت برنامه ملی پزشکی خانواده است
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
یادگیری رایگان هنرهای سنتی؛ ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در شیراز آغاز شد  (۳ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
ورود کاروان نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
روز تاسوعا در کربلا چه گذشت؟  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)