پخش زنده
امروز: -
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: آموزش مجازی در دانشگاههای کشور یک فناوری جدید است که باید به طور جدی از آن بهره برد.
آقای علیرضا دلاوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: مجازی سازی و آموزش مجازی یک فناوری جدید محسوب میشود و امروزه دیگر نمیتوان از این فناوری بی بهره بود.