• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۵۷۳۰۴۳
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۴ - ۰۷:۳۳
شهروندخبرنگار » گزارش مردمی

گلایه شهروندان از توقف شماره گذاری وانت نیسان زامیاد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از شماره گذاری و تحویل نشدن وانت نیسان‌های ثبت نامی شرکت زامیاد گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

گلایه شهروندان از توقف شماره گذاری وانت نیسان زامیاد

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به دستور سازمان استاندارد، شماره گذاری وانت نیسان از ابتدای مرداد امسال متوقف شد. به گفته مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد، شاسی یکپارچه خودرو در برخورد‌های روبه‌رو، انرژی برخورد را به سرنشینان منتقل می‌کند و صدمات جدی به سرنشینان می‌زند. صندلی نیکمتی و ثابت آن باعث شده هنگام رانندگی راننده تسلط نداشته باشد. ترمزدستی، قدرت ترمزها، چراغ‌ها و نشانگر‌ها مطابق استانداد‌های لازم نبودند. با این وضعیت تردد خودرو در ناوگان حمل‌ونقل کشور بسیار ناایمن خواهد بود؛ به این دلیل شماره‌گذاری وانت نیسان را متوقف کردیم. بر اساس تفاهمنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد ایران (۱۴۰۳/۰۷/۰۲) این خودروساز فقط مجاز به تولید ۳۵ هزار دستگاه خودروی وانت زامیاد موسوم به نیسان z ۲۴/ نیسان آبی است که از این تعداد تنها ۵ هزار عدد آن برای تولید باقی مانده است. مطابق همین تفاهمنامه، تولید بیش از این تعداد فقط به شرط رعایت استاندارد‌های ۸۵ گانه خودرو مقدور خواهد بود و این موضوع به هیچ وجه تمدید یا بر شمار توافق افزوده نخواهد شد.تولید بیش از ۵۰۰۰ عدد نیسان z ۲۴ شامل تولیدات دیگر شرکت زامیاد است که شرط تولید آنها انطباق با الزامات ۸۵گانه خودرو و دریافت گواهینامه‌های تایید نوع TA و تاییدیه انطباق cop است. در این حال شماره گذاری نشدن نیسان زامیاد موچب گله مندی برخی شهروندان شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما: 

با سلام عرض وادب 
وانت نیسان اعتباری از شرکت زامیاد خریداری کردم، طبق قرارداد از زمان پذیرش یک ماه بعد باید تحویل داده شود از تاریخ ۶/۱۵ فاکتور شده اما از پلاک شدن خبری نیست. کسی هم جوابگو نیست. در صورت امکان پیگیری نمایید با تشکر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۶
سلام مشتری چه گناهی کرده که ماشین بهش فروختن موعدچکش هم داره میرسه وخبری ازماشین نیست درصورتی که همین حالاهم نمایندگی هادارن ثبت نام میکنندوهیچ کس هم جلودارشون نیست
سلام آخه چرا مردم را اذیت میکنید اگرقرار بر پلاک نشدن بود چرا فروختن به مردم من یکی طلا فروختم 7تومن امروز نه ماشین را تحویل گرفتم .از یه طرفی طلا هم شده 9500ما دردمان را به کی بگیم الان 60روزه
سلام. تیرماه واریزی داشتم قرار بود یک ماه پس از واریز خودرو تحویل داده شود هنوز تحویل نگرفتیم.
نیسان خودرو کار هست تورو به هرچی میپرستی موضوع پیگیری کنید زندگیم فروختم واریزی زدم متاهل هستم با دوتا بچه
سلام
خبر مورد تائید است.
منم همین مشکل رو دارم
بله..
چجوریه موقع ثبت نام که میگن دو هفته ای ماشین میاد ..
پس چرا سایپا هنوز ثبت نام می‌کنه
اگه پلاک نمیشه..
فقط پول رو از دست مردم میگیرن..دیگه هم پس نمیدن
سلام تو رو خدا یه خبر نگار بفرستین پیگیری کنه. تو رو خدا حداقل شما صدای ما باشین، با کلی بدهی خرید کردیم و چک دادیم الان از کجا بیارین چک پاس کنیم؟
ما با هزار بدبختی این پول رو جور کردیم ،ما طلا گرمی هفت تومن بوده پول دادیم الان شده یازده تومن ،قرار بود یک ماهه تحویل بدن ،چی شد الان، بخدا پول خورد خوراک نداریم ،خدا به دادمان برسه
با سلام
گناه ما چیه این وسط طلا گرمی ۶۹۰۰فروختیم ماشین ثبت نام کردیم
طلا شده ۱۱تومن ماشین خبری ازش نیست،
خو نمیتونه تاییدیه بگیره چرا ثبت نام میزارن،
سلام منم هم برج ۶ ثبت نام قسطی انجام دادم بخدا طلا فروختم و قرض کردم الآنم بعد چند وقت فقط پذیرش شده هر چی زنگ میزنم شرکت سایپا هیچ خبری از پلاک گذاری نیست لطفاً لطفاً پیگیری کنید
5/26ثبت نام کردم خبری نیست خدایی بدهکارم
لطفا به این شرکت زامیاد بگید ،شما که خبر داشتید پلاک نمیشه چرا هنوز ثبت نام دارید،بخدا دارو ندارمون دادیم،تو خرج زندگی موندیم
با سلام بنده یک ماه است که وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال خریداری نموده ام واز تاریخ1404/06/09 فاکتور شده الان پلاک نشده
و تحویل نیسان‌ها یک ماهه بوده که الان ۱۰ روزم تاخیر خورده که هنوز هم پلاک نشده اند
باسلام
ما نیسان به صورت اعتباری ثبت نام کردیم
قرار شد یک ماهه تحویل بدن الان نزدیک 3ماه که تحویل ندادن وماشین رو فاکتور کردند که سود وجریمه عدم تحویل به خودرو نخوره
لطفاً پیگیری کنید
ما دو تا شریک هستیم می خواستیم خرج زندگیمان رو با این نیسان در بیاریم
جالبش
اینه هیچ کس بمون پاسخ نمی دهد
سلام پلاک‌نشدن نیسان ورسیدن اقساط بیچاره میکنه خریداران رو
بخدا منم ۲ ماهه ثبت نام کردم و اسیر شدم اینا مارو چی فرض کردن هم پولمون بره هم آبرومون هم پیش زن و بچه خار بشیم هم پیش کس وناکس 80 تومن چک رو چجوری پاس کنیم از ارث بابام کش برم یا از دیوار مردم گفتیم میخریم کار می کنیم قسطاشو میدیم نخریدیم که سرطان بشه هر روز از استرس چک ساعت 4 بخابیم الان باید از کجا بیاریم چک پاس کنیم مسول فروش چرا با این که میدونستی مشکل پلاک داره ما روبیچاره کردی اینو بدون که نفرین چند هزار نفر هر روز پشت سر خوددت و خانوادت هست
با سلام خدمت رسانه محترم
ما شما را دیگه تیر اخر قرار دادیم
الان سه ماهه که ماشین ما فاکتور شده ولی تحویل ندادن اولا برای ما چه سودی داره که ماشین پارکینگ باشه
دوما دو ماه که ماشین گارانتیش فعال شده خوب ماشینی که تحویل نداده اید چرا گارنتیش رو فعال کردید ثالثا فاکتور شده که جریمه عدم تحویل به ما ندهند
کل ایران می دونن که کار با نیسان جزو مشاغل سخته ما خون ودل می خوریم
لطفاً پیگیری برامون کنید
لطفاً عدم تحویل نیسان و نداشتن تعهد سایپا ورسیدن چک ها خواهشمندم این قضیه را به سمع قوه قضاییه و بازرسی ها و صمت برسانید
وازشون پاسخ بخواهید
سلام خواهش دارم ازتون صدای ماروبه گوش مدیرشرکت سایپابرسونیدهمه مابدهکاریم وضعیت خوبی نداربم پیگیرباشیدتانیسان پلاک کنندوتحویل مابدهند
بنده دو ماهه تحویل یک ماهه ثبت نام کردم ولی تحویل نمیدن میگن راهور پلاک نمیکنه گناه من چیه که با قرض این پول رو جور کردم و ثبت نام کردم که باهاش کار کنم لطفاً پیگیری کنید تو رو خدا موندیم
با سلام بنده یک عدد وانت نیسان دوگانه نقدی ثبت نام کردم در تاریخ 08/06 که تحویل۳۰ روزه بوده
خود نمایندگیا می‌گفتن اینا رو رو ۱۰ روز تحویل میدن و جریمه تاخیرم ۳۰ درصد تو قرارداد نوشتن الان ۱۰ روز تاخیرم می‌خوره و همان روز اول ماشین فاکتور شده هیچکسم جوابگو نیست قرآن مجید ما طلا گرمی ۷
فروختیم الان بدبختو بیچاره شدیم
با سلام
همیشه رسانه طرف دار مظلوم بوده .
رسانه محترم تقاضا داریم
که پیگیر این قضیه که همه دوستان منتظر ماشین نیسان هستیم
پول دادیم قول دادن به ما بدهند که ندادن وجریمه دیر کرد هم به ما تعلق نمی گیرد
لطفاً پیگیری کنید برامون
باسلام خدمت رسانه محترم
:چرا وزارت صمت پلاک نیسان ابی رانمی دهد
لطفاً پیگیری کنید برامون ممنون میشم
ما نیسان ثبت نام کرده ایم که یک ماه تحویل بدن الان نزدیک به چهار ماهه که هنوز تحویل نداده اند ماشین فاکتور شده ولی درقیمت مشاهده وضعیت خودرو می زنه شماره شاسی از وزارت صمت یافت نشد.
سلام و عرض ادب وانت نیسان اعتباری خریداری کردم الان چند وقت برای پلاک امروز و فردا می‌کنند به نظر شما ما چیکار کنیم
جناب مدیر آخرین امید ما شمایید الان ۴ ماهه که ثبت‌نام کردم و حدودا ۲۰ روز دیگه موعد چک اولمه بخدا برای خورد و خوراک دوتا بچه کوچیکم هم موندم آخه مدیر زامیاد چطور میتونی جواب من با زن و بچه هام بدی این دنیا خیلی بی ارزشه و خیلی هم کوتا...خدا ازت نگذره
سلام خدمت شما رسانه محترم مردمی
تو رو خدا صدای ما رو به مسولین برسونید
تحویل یک ماهه ثبت نام کردم الان دو ماهه خبری نیست
نظر شما
آخرین اخبار
آغاز ثبت سفارس کتاب های پایه های اول و هفتم در لرستان
زیبایی چشم‌نواز دشت لاله‌های واژگون در مراغه
تکرار نقض آتش بس؛ حمله رژیم اسرائیل به جنوب لبنان
راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان حضور در مراسم بدرقه رهبر شهید انقلاب اسلامی
پایان حد نگاری اراضی ملی در لرستان
طغیان آتش در کوه «کاسه ماس» مورموری آبدانان
دیدار سید عباس عراقچی با رئیس مجلس عراق
حضور بیش از ۲۲۰۰ نفر از جمعیت عشایر در مناطق ییلاقی و قشلاقی هوراند
دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق
پیش بینی بارش های پراکنده در سمنان
پایان دغدغه ذخیره‌سازی گندمکاران ایلامی/ توان ذخیره با میزان برداشت، برابر شد
تعیین تکلیف ۱۸ پرونده سنواتی در کیش
تمجید بقایی از عملکرد تیم ملی فوتبال
اخبار گوناگون کردستان/ هفتم تیر
افتتاح طرح‌های کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
ارتقای خدمات قضایی با هوشمندسازی دادگستری کیش
توضیحات سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درباره بروز خطای پزشکی در بیمارستان امام سجاد 
بقائی: جنایت سردشت بدون پشتیبانی غرب با آن ابعاد روی نمی داد
پایداری مردم آبادان و خرمشهر در شب صد و بیستم حضور حماسی
تورجهانی تنیس؛ یک پیروزی و ۲ شکست برای تنیسور‌های ایران
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
آغاز ثبت‌نام کتاب‌های پایه‌های ورودی از امروز
برنامه مسابقات مرحله حذفی جام جهانی
وقوع چند انفجار در مناطقی از هرمزگان، ۷ تیر
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
پخش زنده دو دیدار از والیبال لیگ ملت‌ها در شبکه ورزش
تجهیزات پیشرفته‌ای به ارتش الحاق می‌شود
والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۶؛ امروز، تقابل ایران با کوبا
نرخ طلا، سکه و نقره در بازار مشهد / یک شنبه ۷ تیر ۱۴۰۵
رونمایی از سامانه شفافیت عملکرد وکلا و کارشناسان رسمی
قوه قضائیه، جایگاهی کم‌نظیر برای اصلاح روند امور دارد
پرداخت مستقیم یارانه غذا از ترم آینده به دانشجویان
واکنش اینفانتینو به تساوی ایران و مصر در جام جهانی
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایتالیا و رومانی در تجاوز به ایران مسئولیت بین‌المللی دارند  (۱ نظر)
ادعای ترامپ: ایران بازار جدید است!  (۱ نظر)
بهسازی شبکه توزیع برق اسلامشهر؛ جزئیات قطع موقت برق  (۱ نظر)
خط مستقیم بین ایران و آمریکا در تنگه هرمز دروغ محض است  (۱ نظر)