پخش زنده
امروز: -
رئیس دادگاه عمومی بخش الوار گرمسیری گفت: سه نفر سارق مسلح که شبانه اقدام به سرقت از رانندگان میکردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرشاد اسدی اصل اظهار داشت: در پی شکایت شکات و گزارش مرجع انتظامی مبنی بر سرقت شبانه از رانندگان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در یک عملیات موفق، سه نفر متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
اسدی اصل تصریح کرد: از مخفیگاه سارقین یک قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط و اموال مسروقه مکشوفه نیز پس از بررسی و صورتجلسه، تحویل شکات شد.