پخش زنده
امروز: -
فرماندار زهک گفت: پایانه مسافربری شهرستان زهک بهعنوان یک زیرساخت مهم، زمینهساز سفرهای امن و در دسترس برای شهروندان بوده و خلاء نبود پایانه سامانیافته در منطقه را مرتفع کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روحالله جهانتیغ افزود: یکی از خلاءهای شهرستان زهک، نبود پایانه مسافربری برای ساماندهی بهتر سرویسهای حمل و نقل بین شهری و تضمین سفری ایمن برای مسافران بود که با پیگیریهای انجام شده این کمبود برطرف شد.
وی ادامه داد: روند رو به توسعه این شهرستان سبب افزایش سفرهای برونشهری شده و دو عامل رشد شهرستان و افزایش سفرها وجود پایانه مسافربری سامانیافته در زهک را به امری ضروری تبدیل کرد.
جهانتیغ تصریح کرد: امروز حجم رفت و آمد مردم افزایش یافته و نیاز روزافزون آنان به خدمات حمل و نقل بینشهری بیشتر احساس میشود بنابراین برطرف کردن نیاز مردم شهرستان مستلزم فراهم شدن امکانات مناسب در پایانههای مسافربری است.
وی با اشاره به اینکه راهاندازی این پایانه میتواند به بهبود روند خدماترسانی به مسافران کمک کند، گفت: از سوی دیگر امکان نظارت بهتر بر عملیات جابهجایی و ارائه خدمات منظمتر به مسافران فراهم میشود.
فرماندار زهک با بیان اینکه تحقق این مطالبه گام مهمی در توسعه حملونقل شهرستان است، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر یک شرکت تعاونی در پایانه مسافربری شهر زهک فعال است و هر روز عصر یک نوبت سرویس به مقصد مشهد مقدس انجام میدهد.
جهانتیغ اظهار امیدواری کرد: با ورود سایر تعاونیها به این پایانه مسافربری، تردد مسافران در مسیرهای منتهی به شمال کشور، زاهدان و همچنین شهرستانهای دیگر استان سیستان و بلوچستان افزایش و این پایانه هرچه سریعتر رونق یابد.