پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان نقده با خانواده شهید مهدی جباری دیدارواز صبر واستقامت آنها تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی، در مراسمی فرمانده انتظامی شهرستان نقده بمناسبت چهلمین روز شهادت سرهنگ شهید مهدی جباری با خانواده وی دیدار و از صبرو استقامت آنها تجلیل کرد.
سرهنگ یونس ارجمندی فرمانده انتظامی شهرستان نقده با اشاره به اینکه این جنگ بر ملت ایران تحمیل شده افزود: امروز ما وظیفه پاسداری از وطن را با فدات نمودن جان خود بر عهده داریم و لباس نیروی انتظامی بعنوان کفن کارکنان این نیرواست و تا پای جان در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم نمود چراکه این وعده الهی است که پیروزی با مومنان است.
وی بستن تنگه هرمز را یکی از راهبردی ترین اقدامات جمهوری اسلامی به فرمان مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: تمامی شهدای جنگ تحمیلی سوم در یک جنگ ناجوانمردانه که بر ما تحمیل شده به شهادت رسیده اند و خون پاک این شهدا گریبانگیر ظالمان خواهد شد.
سرهنگ شهید مهدی جباری فروردین سالجاری در حملات خصمانه آمریکایی- صهیونیستی به ایستگاه راه آهن تبریز به فیض شهادت نایل آمد.