پخش زنده
امروز: -
طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با دمای کمینه سه درجه سانتیگراد به عنوان دومین استان خنک کشور پس از اردبیل ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته شهر زنجان با دمای کمینه سه درجه سانتیگراد به عنوان دومین استان خنک کشور پس از اردبیل ثبت شد.
حسین سلطانی افزود: بیشینه دمای شهر زنجان در همین مدت ۲۴ درجه سانتیگراد بوده است.
وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه خیرآباد سلطانیه با دمای صفر درجه و ماهنشان نیز با دمای ۲۷ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.
این کارشناس ادامه داد: بر اساس بررسی آخرین نقشههای هواشناسی، آسمان امروز استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود که گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.
سلطانی افزود: از بعدازظهر روز شنبه تا اواخر وقت روز یکشنبه با عبور موج ضعیفی از استان احتمال بارش های پراکنده و افزایش شدت وزش باد وجود خواهد داشت.
وی اضافه کرد: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری فعالیت سامانه بارشی استان را فرا می گیرد.
به گفته کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، همچنین دمای هوا طی روزهای آینده تغییر قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.