• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۷۸۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۸
کرمانشاه » اقتصادی

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

اداراتی که کنتور هوشمند نصب نکنند، برق آن ها قطع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  طهماسب نجفی در نشست کارگروه انرژی و مدیریت مصرف که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: در سال گذشته و به در ایام جنگ ۱۲ روز و جنگ رمضان شرکت های خدمات رسان مانند گاز، توزیع برق، برق منطقه ای، آبفا و آب منطقه ای، هماهنگی و عملکرد بسیار خوبی در حوزه خدمات رسانی به موقع و مداوم به مردم داشتند و به صورت شبانه روزی و میدانی پای کار بودند که جای تقدیر بسیار دارد.

 وی در ادامه به آغاز تدریجی فصل گرما و افزایش مصرف در حوزه انرژی و آب و اهمیت مدیریت مصرف در بعد ملی و استانی اشاره کرد و گفت: تجربه های موفق این سال ها نشان داده در حوزه ای که بسترها برای مشارکت فراهم شده، مردم همراهی بسیار خوبی داشته اند و بر بحران ها غلبه کرده ایم.

 معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: با فرهنگ سازی مناسب و همراهی مردم در برنامه های مدیریت مصرف، بی گمان ناترازی های احتمالی در حوزه انرژی هم کاهش خواهد یافت.

وی صرف جویی ها را عاملی برای کاهش ناترازی‌ها و تامین برق صنایع دانست و گفت: بخش مهمی از تولید و ظرفیت‌های اشتغال استان توسط صنایع کوچک و بزرگ تامین می شود و تداوم روند فعالیت و تأمين انرژی مورد نیاز این بخش، جزو اولویت های مدیریت ارشد استان است.

 مهندس نجفی در ادامه به تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه انرژی های تجدید پذیر اشاره کرد و گفت: مجموعه های اجرایی و اداری که تاکنون اقدام به نصب پنل های خورشیدی اقدام نکرده اند در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

 وی همچنین تاکید کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان اردیبهشت ماه با هماهنگی شرکت توزیع برق نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام کنند در غیر اینصورت این دسته از ادارات هم در اولویت قطع برق قرار می گیرند.

در این نشست مقرر شد در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ناترازی ها، ساعت کار اداری از یک خردادماه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ خواهد بود‌. همچنین در این نشست گزارشی از وضعیت مصرف انرژی در استان در بخش های مختلف و برنامه دستگاه‌های خدمات رسان در فصل پیک مصرف ارائه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
چهارمحال و بختیاری جزء ۱۰ استان برتر کشور در ارزیابی آموزش متوسطه اول
همه دستگاه‌های ستاد خدمات سفر برای برگزاری مراسم تشییع امام شهید بسیج شدند
حکمت بر سه رکن عقلانیت، فضیلت و خدمت استوار است
فراخوان رویداد ملی رسانه‌ای «بدرقه آفتاب» ویژه بچه‌های مسجد منتشر شد
توقیف خودرو حامل سلاح سرد در شاهرود
افتتاح مدرسه تابستانه دانشگاه بیرجند
پاسداری از کرامت انسانی و مقابله با هرگونه به‌کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی
فرانسه مغلوب قدرت ساحلی بازان ایران شد
اهدای ۴۹۰۱ واحد خون در دهه اول محرم در آذربایجان شرقی
پرداخت مستقیم یارانه غذا از ترم آینده به دانشجویان
همکاری معاونت علمی و بیمه سلامت برای هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای
به‌کارگیری نیرو‌های حق‌التدریس در طرح‌های حامی و تقویت مدارس
ثبتِ «سوگِ میناب» در قاب جهانی
پیشرفت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل به ۳۷ درصد رسید
تداوم توسعه مناطق آزاد در سخت‌ترین شرایط
برداشت گیلاس از باغ‌های لاریجان آمل آغاز شد
۱۰ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه زیر کشت آفتابگردان آجیلی می‌رود
بمباران شیمیایی سردشت، نماد حقوق بشر دروغین آمریکایی است
اصلاح شاخص کل بورس بعد از رشد ۳۶ درصدی
صدور هشدار زرد وقوع گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)