خنثیسازی تسلیحات عملنکرده در پایگاه هوایی بوشهر ادامه دارد
محمد مظفری گفت: عملیات تخصصی خنثیسازی و انهدام شماری از تسلیحات عملنکرده در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر که از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده تا ۲۷ اردیبهشت ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ فرماندار شهرستان بوشهر به خبرنگار صداوسیما گفت: انفجار تسلیحات عملنکرده در بازه زمانی ۲۰ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت بهصورت کنترلشده در پایگاه هوایی بوشهر انجام میشود و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد. محمد مظفری افزود: این عملیات هر روز از ساعت ۷ تا ۱۳ اجرا و تمامی مراحل با هماهنگی کامل و رعایت نکات ایمنی انجام میشود و ممکن است شهروندان صدای آن را بشنوند. فرماندار بوشهر اضافه کرد: این عملیات با هدف پاکسازی و تأمین ایمنی محدوده پایگاه هوایی با تلاش تیمهای تخصصی خنثیسازی انجام میشود و در جریان آن، انفجارهای کنترلشدهای ممکن است رخ دهد.