پخش زنده
امروز: -
روابطعمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیهای، نحوه برگزاری امتحانات نوبت دوم سال تحصیلی جاری در مدارس استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، امتحانات نوبت دوم (خردادماه) سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ در مدارس استان به صورت حضوری برگزار خواهد شد، بر این اساس، امتحانات داخلی پایههای هفتم، هشتم و نهم در دوره اول متوسطه و همچنین دروس غیرنهایی پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم در دوره دوم متوسطه از تاریخ ۹ خردادماه آغاز شده و به صورت حضوری در مدارس برگزار میشود.
در مقطع ابتدایی نیز ارزشیابی پایانی دانشآموزان به صورت غیرحضوری و مطابق آییننامه ارزشیابی کیفی ـ توصیفی و نیز شواهد عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی و با نظارت مدیر مدرسه انجام خواهد شد.
همچنین نحوه برگزاری امتحانات در پایههای هفتم، هشتم، دهم و دروس غیرنهایی پایههای یازدهم و دوازدهم شهرستانهای حوزه جنوب استان شامل: چابهار، دشتیاری، زرآباد، کنارک و پلان (حضوری یا غیرحضوری) براساس تصمیم شورای تأمین همان شهرستان تعیین و اعلام خواهد شد.