پخش زنده
امروز: -
فرماندار شهرستان زهک ضمن هشدار به شهروندان، از آنان خواست از شنا کردن در کانالهای سیلابی خودداری نمایند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روح الله جهانتیغ با اشاره به جان باختن چند نفر از هموطنان در جریان سیلابهای اخیر، از خانوادهها خواست ضمن جدی گرفتن هشدارهای ایمنی، از شنا کردن و تردد در رودخانهها، مسیلها و کانالهای آب خودداری کنند.
وی افزود: با ورود سیلاب به منطقه، تمامی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران، فرمانداری، بخشداریها و دهیاریها نسبت به اطلاعرسانی و اعلام هشدارهای ایمنی اقدام کردند.
وی افزود: در این هشدارها، بهطور ویژه بر پرهیز از حضور در محل انهار، کانالها، سدها و همچنین خودداری از شنا در این مناطق تأکید شده است.
وی با بیان اینکه تمامی هشدارهای ایمنی با هدف حفظ جان شهروندان صادر میشود، تصریح کرد: از خانوادهها درخواست میشود ضمن نظارت بیشتر بر فرزندان خود، از نزدیک شدن به کانالهای سیلابی خودداری کرده و به طور جدی از ورود به این کانالها برای شنا یا تفریح پرهیز کنند.