ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه از فردا تغییر میکند
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به ابلاغ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از تغییر ساعات کاری ادارات استان از ۲۶ اردیبهشت ماه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه، جلیل بالایی اظهار کرد: ساعت کاری ادارات و دستگاههای اجرایی از ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۵ از ساعت هفت صبح تا ۱۳ ظهر خواهد بود.
بالایی با بیان اینکه تغییر ساعت کاری بانکهای استان کرمانشاه نیز آغاز شده است، گفت: ساعت کاری بانکهای استان از ساعت شش صبح تا ۱۳ ظهر و ساعت خدماتدهی بانکها به مراجعان از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر است.