پخش زنده
امروز: -
عملیات شناسایی، بهسازی و ترمیم شبکههای انتقال آب و انهار در شهرستان هامون با هدف صیانت از منابع آبی و جلوگیری از هدررفت آب در پی رهاسازی اخیر در کانالهای کشاورزی منطقه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، فرماندار هامون گفت: تیمهای عملیاتی به منظور شناسایی و رفع شکستگیها، روزنهها و آسیبدیدگیهای زیرساختی، عملیات خود را با قید فوریت آغاز کردهاند.
اسما رخشانی اظهار کرد: پایش مستمر وضعیت زیرساختهای آبی به صورت جدی در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: روند بهسازی زیرساختها با جدیت استمرار دارد و هدف اصلی از اجرای این عملیات، ارتقای بهرهوری شبکههای انتقال، مدیریت صحیح منابع آب و حصول اطمینان از رسیدن آب به اراضی کشاورزی منطقه است.