پخش زنده
امروز: -
فرماندار شهرستان سنندج از بمباران ۲۲ نقطه از این شهرستان در جریان جنگ تحمیلی رمضان خبر داد و گفت: تاکنون ۶۲ میلیارد تومان برای جبران بخشی از آسیبها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، غریب سجادی در جلسه ستاد بازسازی جنگ تحمیلی رمضان شهرستان سنندج گفت: در جنگ تحمیلی سوم به ۳ هزار و ۳۰۵ واحد مسکونی و تجاری آسیب وارد شد که بازسازی آنها نیازمند همکاری دستگاههای اجرایی و مردم است.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ هزار و ۷۰۳ واحد مسکونی و ۶۰۲ واحد تجاری است، اضافه کرد: ۴۱ واحد مسکونی و ۵ واحد تجاری نیز صد در صد تخریب شده است.
فرماندار سنندج در خصوص خسارت خودروها نیز گفت: تاکنون برای ۶۷۱ دستگاه خودروی خسارتدیده در شهرستان سنندج پرونده تشکیل شده است که توسط بیمه ایران ارزیابی و تشکیل پرونده داده می شود.
سجادی از همه شهروندان آسیبدیده خواست برای تکمیل پرونده و استفاده از تسهیلات، به دستگاههای مربوطه مراجعه کنند.