پخش زنده
امروز: -
درآستانه ورود به فصل گرم سال استفاده بهینه مشترکین از نیروی برق مهمترین عامل برای گذر از فصل تابستان است.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مهاباد، کاهش مصرف انرژی دراین روزها فقط شامل همراهی مردم و خانوادهها نیست و ادارات هم سهم به سزایی در مدیریت انرژی دارند.
حالا چند روزی است ادارات با تغییر ساعت کاری در مسیر صرفهجویی قرار گرفتهاند.
وزارت نیرو میگوید: مهمترین زمان برای کنترل مصرف برق ساعت ۱۲ تا ۱۵ است که دراین ساعات باید از کمترین وسیله برقی در منازل و ادارات استفاده شود.
همچنین ادارات موظفاند مصرف برق را ۳۰ درصد کاهش دهند تا از فصل گرم سال با کمترین محدودیت عبور کنیم.