پخش زنده
امروز: -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از مردم استان خواست به پویش ۲۰ درصدی کاهش مصرف آب بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به دعوت از شهروندان برای پیوستن به پویش ۲۰ درصدی کاهش مصرف آب، بر رعایت راهکارهای ساده و مؤثر صرفه جویی تأکید کرد.
توکلی گفت: استفاده از سایبان برای کولر در فصل گرما برای کاهش مصرف آب و برق، استفاده از ظرفیت ماشین ظرفشویی بهطور کامل، کاهش مدت زمان دوش گرفتن به کمتر از ۵ دقیقه و استفاده نکردن از آب برای شستشوی حیاط از جمله این مواردی است که کاهش قابل توجهی در مصرف آب دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به نقش بانوان در مدیریت مصرف آب بر همراهی آنان در ترویج فرهنگ صرفهجویی آب تاکید کرد.
توکلی گفت: همچنین گزارش ترکیدگیها و هدررفت آب در همه نقاط استان به سامانه ۱۲۲ و عدم استفاده از سیستمهای تزیینی آبی در تابستان نیز نقش مهمی در مدیریت مصرف آب دارد.