پخش زنده
امروز: -
به مناسبت هفته سلامت از خانواده نوذری از مجروحان جنگ تحمیلی سوم با حضور رؤسای مرکز بهداشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران مهاباد قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مقاومت و تسلیم ناپذیری و حضور پررنگ آحاد مردم در میادین و خیابانها شاهکاری ست که دشمنان را مستاصل کرده است. این مطلب را رییس مرکز بهداشت مهاباد در دیدار با خانواده سیامند نوذری از مصدومان جنگ تحمیلی سوم اعلام و بر تداوم خدمت رسانی به مصدومان و جانبازان جنگ رمضان تأکید کرد.
در پایان، از خانواده سیامند نوذری که در جریان تجاوز دشمن آمریکایی-صهیونی مجروح شدهاند، تجلیل شد.