پخش زنده
امروز: -
مصدوم حادثه سقوط در چاه ۱۵ متری در حوالی روستای اسفزار بیرجند با تلاش آتش نشانان نجات یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان جنوبی، رئیس سازمان آتش نشانی بیرجند گفت: ساعت ۲:۴۰دقیقه بامداد امروز ۳۱ اردیبهشت حادثه سقوط در چاه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی توسط عوامل هلال احمر اعلام شد.
عنایتی افزود:ابتدا تیمهای واکنش سریع هلال احمر به محل حادثه اعزام شده بودند که پس از بررسی محل حادثه با سازمان آتش نشانی تماس گرفته و اعلام کردند که قادر به انجام عملیات نجات نیستند و پس از آن تیم امداد سازمان آتش نشانی به محل اعزام و با استفاده از تجهیزات تخصصی امداد چاه، مصدوم از چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
وی با اشاره به اینکه محدوده خدمات سازمان آتش نشانی حریم شهر است، خواستار پیگیری موضوع توسط مسئولان استانی شد.