مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:
برگزاری امتحانات پایههای داخلی و غیرنهایی در کهگیلویه و بویراحمد غیر حضوری شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری امتحانات نوبت دوم مدارس با موافقت شورای تامین استان به صورت غیر حضوری شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،ایوب رضایی گفت: با وجود آمادگی کامل زیرساختی و برنامه ریزی دقیق برای میزبانی از فرزندان عزیزمان در مدارس، با بررسی دقیق آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استانهای کشور و به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نوع برگزاری ارزشیابی پایان سال با استانهای دارای شرایط مشابه و حفظ آرامش روانی دانش آموزان و خانوادههای محترم، تمامی امتحانات داخلی پایانی نوبت دوم دانش آموزان در پایههای هفتم تا دهم و هنرستانهای فنی و حرفهای و کاردانش به صورت غیرحضوری و در دوره ابتدایی به صورت کیفی-توصیفی و متناسب با شواهد و عملکرد طول سال دانش اموزان عزیز و همچنین بهره گیری از ابزارهای متداول گرداوری اطلاعات با تکیه بر کار پوشه و به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی پایههای یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و اطمینان از امنیت پایدار در راستای حفظ جان و ارامش روحی و روانی دانش اموزان توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین تکلیف و همزمان با سراسر کشور اطلاع رسانی و به صورت نهایی برگزار خواهد شد.
رضایی تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیههای ابلاغی میباشند و اجرای سلیقهای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب میشود.
علی بخش یوسفی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: بخشنامهی برگزاری امتحانات داخلی و غیر نهایی به اموزش و پرورش شهرستانها و مناطق ارسال شده و اطلاع رسانی همه جانبه مطابق با مفاد اعلام شده از طریق ادارات انجام خواهد شد.