پخش زنده
امروز: -
در طرح برخورد با تخلفات رانندگی در دهدشت ۸ دستگاه خودروی متخلف شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی با همکاری مأموران پلیس راهور در دهدشت خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در این طرح ۸ دستگاه خودروی سواری دارای خلافی بیش از ۵ میلیون تومان شناسایی و توقیف شد.
سرهنگ موسوی سرجمع خلافی خودروهای توقیف شده را ۵۷ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان اعلام و اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: این طرح در راستای اجرای قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی و به منظور کاهش تخلفات و ارتقاء فرهنگ رانندگی ایمن به مرحله اجرا در آمد.