پخش زنده
امروز: -
استاندار خراسان جنوبی در مراسمی با اهدای لوح سپاس، از تلاشهای مجدانه و خدمات ارزنده مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای خراسان جنوبی در راستای اطلاعرسانی شفاف و انعکاس دستاوردهای دولت قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در بخشی از این لوح آمده است:
جناب آقای آینه دار، مدیرکل محترم صدا و سیمای خراسان جنوبی
از تلاشهای ارزنده و مسئولانه جنابعالی و همکاران محترمتان در عرصه اطلاعرسانی حرفهای، انعکاس شفاف رویدادها، پوشش مناسب اقدامات اجرایی و اهتمام شایسته در تبیین دستاوردها، ظرفیتها و خدمات «دولت وفاق ملی» که زمینهساز افزایش امید، اعتماد عمومی و آگاهیبخشی مؤثر در جامعه بوده است، صمیمانه قدردانی م نمایم.
این همراهی دلسوزانه و تعامل سازنده رسانه ملی با مجموعه مدیریتی استان در معرفی ظرفیتها، انعکاس مطالبات مردم و تقویت روحیه همدلی و وفاق، سرمایهای ارزشمند در مسیر توسعه، پیشرفت و خدمترسانی به مردم شریف خراسان جنوبی است.