پخش زنده
امروز: -
روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: برنامه جمع آوری ته سیگار و پاکسازی ساحل، گرامیداشت هفته بدون دخانیات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی مرکز بهداشت کیش، اعلام کرد: برنامه پاکسازی ساحل از ته سیگارهای رها شده با حضور کارشناسان مرکز بهداشت کیش برگزارشد.
در این برنامه که با هدف فرهنگسازی، درباره ضررهای دخانیات و توجه شهروندان به آثار زیستمحیطی رهاکردن تهسیگارها انجام شد.
کارشناسان مرکز بهداشت با جمعآوری ته سیگار بخشی از ساحل، بر ضرورت حفظ پاکیزگی محیط زیست و پیشگیری از آلودگی سواحل تأکید کردند.
برنامه پاکسازی ساحل در راستای برنامههای آموزشی و فرهنگی هفته ملی بدون دخانیات و با هدف ترویج سبک زندگی سالم و مسئولیتپذیری اجتماعی برگزار شد.