آتش سوزی بامداد امروز در جاده کمربندی به سمت سرابننیز شهرستان گچساران مهار شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: ساعت 2 بامداد امروز، در پی گزارش وقوع حریق در محدوده جاده کمربندی به سمت سرابننیز همکاران به محل حادثه اعزام شدند.
این عملیات با حضور کارکنان منابع طبیعی و تعدادی از آتشنشانان تا ساعت ۷ امروز ادامه یافت. وی با بیان اینکه آتش به طور کامل مهار شده است ادامه داد: برآورد اولیه نشان میدهد حدود 6 هکتار از مراتع در آتش سوخت.