پخش زنده
امروز: -
رئیس کمیته امداد شهرستان بیرجند از افزایش دو برابری کمکهای نقدی خیران بیرجند در پویش نذر و قربانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معمار با اشاره به اینکه ۶۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین مراکز نیکوکاری بیرجند نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و اهدایی در پویش نذر و قربانی جمعآوری کردهاند افزود: این میزان نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است.
وی گفت: در خصوص این پویش، ۲۲ رأس دام ذبح شده است و همچنین یک نفر شتر و ۶ رأس گوسفند دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان قربانی شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان بیرجند گفت: قربانیهای انجام شده به صورت کاملاً بهداشتی بستهبندی شده و بین نیازمندان با اولویت سالمندان و بیماران توزیع میشود.