بهرهبرداری از مجتمع اداری باشت بعد از ۱۴ سال انتظار
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح مجتمع ادارات باشت با اعتبار هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد، استاندار در آئین افتتاح مجتمع ادارات باشت، گفت: این مجموعه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال و با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع در چهار طبقه از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.
یدالله رحمانی با بیان اینکه اجرای این طرح از سال ۱۳۹۲ آغاز شده بود، افزود: در یک سال و نیم گذشته به همت راه و شهرسازی و حمایت مدیریت برنامه و بودجه و نماینده شهرستان شاهد بهرهبرداری از این مجتمع هستیم.
استاندار ادامه داد: این طرح علاوه بر پاسخگویی نیاز ادارات با توجه به تجمیع ادارات در کنار فرمانداری شهرستان، موجب ارائه خدمترسانی بهتر به مردم میشود.
رحمانی گفت: ۱۲ اداره در آینده در این مجتمع قرار است مستقر شوند و برای سایر ادارات نیز در کنار ساختمان زمین پیشبینی شدهاست.
وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان باشت عدم برخورداری ادارات شهرستان از ساختمان بود که با بهرهبرداری از این مجتمع بخشی از ادارات مستقر و مشکل فضای فیزیکی این ادارات برطرف میشود.
رحمانی بیان کرد: بلوار شهید لاریجانی شهر باشت، بهطول ۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به صورت امانی توسط شهرداری باشت اجرا شد.
وی افزود: این بلوار علاوه بر تسهیل در عبور و مرور، مشکل چندین ساله دسترسی به مصلی شهر باشت را نیز برطرف کرده و موجب تسهیل دسترسی به مجتمع ادارات باشت میشود.