• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۵۸۰۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۳۸
کهگیلویه و بویراحمد » اجتماعی

هشدار قطعی کارشناس انرژی به ادارات پرمصرف؛ برق‌تان قطع می‌شود!

کارشناس حوزه انرژی در کهگیلویه و بویراحمد از مردم و دستگاه‌های اجرایی خواست با رعایت الگوی مصرف، از خاموشی ناخواسته جلوگیری کنند.

هشدار قطعی کارشناس انرژی به ادارات پرمصرف؛ برق‌تان قطع می‌شود!
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صفایی کارشناس حوزه انرژی در استان از مشترکان خواست: با توجه به افزایش دما و رشد مصرف انرژی، برای مدیریت مصرف برق و جلوگیری از هرگونه خاموشی ناخواسته، به‌ ویژه در ساعات اوج مصرف یعنی بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ و همچنین ۲۰ تا ۲۳ همکاری لازم را با مجموعه صنعت برق داشته باشند.
وی از مشترکان بخش تجاری هم خواست از لامپ‌های پرمصرف استفاده نکنند و ریسه‌ها و چراغ‌های تزیینی را نیز خاموش نگه دارند. صفایی افزود: مشترکان بخش تجاری هنگام تعطیلی محل کسب‌وکار، علاوه بر خاموش کردن وسایل سرمایشی، از خاموش بودن تابلوهای تبلیغاتی خود نیز اطمینان یابند؛ چرا که در بسیاری از نقاط شهر شاهد روشن بودن تابلوهای تبلیغاتی در طول روز هستیم.
کارشناس حوزه انرژی ادامه داد: در مناطق سردسیری استان توصیه می‌شود مشترکان از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند و در مناطق گرمسیری نیز دمای سیستم‌های سرمایشی را در حد استاندارد تنظیم کنند تا از افزایش بی‌رویه مصرف جلوگیری شود.
صفایی با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ساعات کاری ادارات بیان کرد: بر اساس ابلاغیه دولت، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی از ۷ تا ۱۳ تعیین شده و انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها این موضوع را مدنظر قرار دهند.
وی ادامه داد: کاهش حداقل ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و ۷۰ درصدی در ساعات غیراداری برای دستگاه‌های اجرایی الزامی است.
صفایی با بیان اینکه همه ادارات موظف‌اند از خاموش بودن تجهیزات غیرضروری اطمینان حاصل کنند گفت: مدیران این موضوع را به زیرمجموعه‌های خود نیز ابلاغ کنند تا خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشود.
صفایی از برخورد با ادادات پرمصرف و ابلاغ به صورت مکتوب به همه دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: در صورتی که دستگاهی این الزامات را رعایت نکند، ابتدا به‌عنوان اخطار برق آن مجموعه قطع خواهد شد و پس از ۳۰ دقیقه مجدداً وصل می‌شود. این روند در صورت تکرار ادامه خواهد داشت و در مرحله سوم، برق دستگاه اجرایی تا ۲۴ ساعت قطع خواهد شد. 
وی اضافه کرد: میزان مصرف همه مشترکان به‌صورت آنلاین توسط همکاران صنعت برق رصد می‌شود و اگر مشترکی الگوی تعریف‌شده مصرف را رعایت نکند، ناچار به اعمال محدودیت و قطع برق خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
چهارمحال و بختیاری جزء ۱۰ استان برتر کشور در ارزیابی آموزش متوسطه اول
همه دستگاه‌های ستاد خدمات سفر برای برگزاری مراسم تشییع امام شهید بسیج شدند
حکمت بر سه رکن عقلانیت، فضیلت و خدمت استوار است
فراخوان رویداد ملی رسانه‌ای «بدرقه آفتاب» ویژه بچه‌های مسجد منتشر شد
توقیف خودرو حامل سلاح سرد در شاهرود
افتتاح مدرسه تابستانه دانشگاه بیرجند
پاسداری از کرامت انسانی و مقابله با هرگونه به‌کارگیری سلاح‌های کشتار جمعی
فرانسه مغلوب قدرت ساحلی بازان ایران شد
اهدای ۴۹۰۱ واحد خون در دهه اول محرم در آذربایجان شرقی
پرداخت مستقیم یارانه غذا از ترم آینده به دانشجویان
همکاری معاونت علمی و بیمه سلامت برای هوشمندسازی خدمات بیمه‌ای
به‌کارگیری نیرو‌های حق‌التدریس در طرح‌های حامی و تقویت مدارس
ثبتِ «سوگِ میناب» در قاب جهانی
پیشرفت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل به ۳۷ درصد رسید
تداوم توسعه مناطق آزاد در سخت‌ترین شرایط
برداشت گیلاس از باغ‌های لاریجان آمل آغاز شد
۱۰ هزار هکتار از اراضی کرمانشاه زیر کشت آفتابگردان آجیلی می‌رود
بمباران شیمیایی سردشت، نماد حقوق بشر دروغین آمریکایی است
اصلاح شاخص کل بورس بعد از رشد ۳۶ درصدی
صدور هشدار زرد وقوع گرد و خاک محلی در خوزستان
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
پخش زنده فوتبال کرواسی و غنا در شبکه ورزش
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت
مورینیو: اگر VAR اشتباه کرده باشد/ ایران حق داشت آن لحظه را جشن بگیرد
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات
دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد
­برنامه بازی‌های بامداد یکشنبه جام جهانی/ تکلیف صعود ایران فردا مشخص می‌شود
شهادت ۲ نفر در حمله ضد انقلاب به ایست بازرسی بانه
نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد
فرماندهی ندسا خطاب به آمریکا: جهنم را تجربه خواهید کرد
۲۰ درصد توپ‌های جام جهانی در اردبیل تولید شد
راه یابی کیپ‌ورد به دور حذفی و حذف عربستان
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر
صعود یک پله‌ای ایران در رده بندی فیفا
با متخلفان آزمون سمپاد برخورد شود  (۶ نظر)
نیروی دریایی سپاه به تجاوز و عهدشکنی آمریکا پاسخ داد  (۳ نظر)
سقف اجاره‌بها در مشهد تعیین شد  (۲ نظر)
بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان درباره تحولات اخیر و مذاکرات  (۲ نظر)
مردم زمان طولانی را برای ماندن در تهران انتخاب نکنند  (۱ نظر)
پیام عراقچی: شهادت سیدالشهدای انقلاب را نمی‌بخشیم  (۱ نظر)
ایران از جام جهانی ۲۰۲۶ کنار رفت  (۱ نظر)
قرارگاه خاتم الانبیاء: آمریکا اسرائیل را کنترل نکند پاسخ می‌دهیم  (۱ نظر)
اعطای وام ۷۵ میلیون تومانی به ۲۲ هزار بازنشسته کشوری در فارس  (۱ نظر)
واکنش قاطع قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی  (۱ نظر)
جام جهانی ۲۰۲۶، نمایش درخشان یوزهای ایرانی مقابل مصر  (۱ نظر)
مجوز‌های بی‌ضابطه صنفی، علت ترافیک تبریز  (۱ نظر)
ادامه وقفه در بخشی از خدمات بانک‌های ملی و صادرات  (۱ نظر)
ایران برای گسترش همکاری‌ها با هند آماده است  (۱ نظر)
اعتراف دوباره مارک روته به حمایت ناتو از تجاوز آمریکا به ایران  (۱ نظر)