پخش زنده
امروز: -
رضوی گفت: زیبنده نیست به دلیل کمبود تجهیزات پزشکی بیماری از کهگیلویه و بویراحمد برای درمان راهی تهران یا شیراز شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آئین افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اهمیت سلامت دهان و دندان گفت: در گذشته خدمات دندانپزشکی به نوعی کالای لوکس تلقی میشد، اما امروز نگاه مردم و نظام سلامت به این حوزه تغییر کرده چرا که بیماریهای دهان و دندان میتواند منشأ بسیاری از بیماریهای دیگر باشد.