پخش زنده
امروز: -
برداشت سیبزمینی از مزارع شهرستان طارم آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ هزارو ۶۰۰ بهره بردار طارمی کار برداشت سیب زمینی از مزارع این شهرستان را آغاز کردند.
کارشناسان جهاد کشاورزی پیش بینی میکنند امسال بیش از ۳۶ هزار تن محصول برداشت و روانه بازار شود.