پخش زنده
امروز: -
ریئس دانشگاه پیام نور استان گفت: آزمونهای پایان ترم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایمان همایون نژاد افزود: دانشجویان میتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در مراکز دانشگاهی از شنبه شانزدهم خرداد ماه بصورت غیر حضوری در آزمونهای پایان ترم شرکت کنند.
وی بیان کرد: امروز و فردا برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان رزم آزمون با حضور کارشناسان برگزار میشود.