پخش زنده
امروز: -
مصطفی نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی انتخاب شد.

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان گفت: در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای نصیری نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان، بشرویه و عشق آباد در یکسال گذشته، نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی به مدت یک سال انتخاب شد