پخش زنده
امروز: -
شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تابستان، درباره شنا در سد مهاباد و کانالهای شبکههای آبیاری هشدار داد و اعلام کرد: شنا در این تاسیسات ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، روابط عمومی شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: باتوجه به اینکه این تأسیسات به هیچ وجه برای شنا کردن مناسب نیست و فقط برای آبرسانی احداث شده است، از مردم تقاضا میشود از شنا کردن در سد مهاباد و تاسیسات و کانالهای آبیاری دشت شهرویران به طور جدی خودداری کنند.
در این اطلاعیه تأکید شده، شناکردن در دریاچههای سدهای مخزنی و تاسیسات آبی استان خطرات جانی و احتمال غرقشدگی وجود دارد و در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، شرکت آب منطقهای و مدیریت منابع آب مهاباد هیچگونه مسئولیتی در این زمینه بر عهده نخواهد داشت.