پخش زنده
امروز: -
مردم مهاباد در تجمع شبانه بار دیگر انسجام ملی و اتحاد خود را به عنوان بزرگترین کابوس دشمن، به نمایش گذاشتند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد، دفاع از وطن و ارزشهای انقلاب اینجا در قرار شبانه مهابادیهای وفادار یک شعار و اصل اساسیست.
پیر و جوان، زن و مرد، بازاری و کارمند و کسبه و نظامی همه هر شب ساعت ۲۱ برای اینکه صحنه خالی نماند و برای حمایت از نیروهای مسلح پا به خیابان میگذارند.
میگویند، دشمن هر چقدر هم در پی ایجاد شکاف و تفرقه بین مردم و مسئولان باشد، ما اینجا در سنگر خیابان پای کار ایران و انقلاب هستیم و تا نقشههای شوم دشمنان را در نطفه خاموش کنیم.
سرزمین مردان و زنان غیور کرد پیمان ابدی با رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته و برای دفاع از این سرزمین آماده جانفشانی هستند.