پخش زنده
امروز: -
سرلشکر خلبان علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا گفت: قبلاً هشدار داده بودیم با گسترش جنایت در ضاحیه، پاسخ میدهیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل بیانیه فرمانده قرارگاه مرکزی خاتمالانبیاء بدین شرح است:
رژیم متجاوز صهیونیستی با نقض مکرر آتشبس شرارتهای خود علیه مردم مظلوم لبنان با چراغ سبز و حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت مجامع بینالمللی را روز به روز افزایش داده و با استفاده از سلاحهای ممنوعه از جمله بمب های فسفری مرتکب جنایات جنگی میگردد.
با وجود هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران، رژیم کودک کش صهیونیستی با عبور از همه خطوط قرمز و افزایش حملات در جنوب لبنان، ضاحیه بیروت را هدف قرار داده است.
قبلا اخطار داده بودیم در صورت گسترش جنایت در ضاحیه بیروت، اهدافی را در سرزمینهای اشغالی مورد هجوم قرار میدهیم.
ارتش صهیونیستی باید حملات خود به جنوب لبنان و ضاحیه را متوقف نماید و در صورت گسترش حملات خود به آن منطقه و یا پاسخ به اقدام ایران با ضربات کوبندهتر و پشیمان کننده روبرو و حملات ویرانگری علیه رژیم و حامیان آن آغاز خواهد شد.
سرهنگ ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیاء (ص) نیز طی پیامی تصویری درباره حملات امشب موشکی ایران به مواضع اسرائیل به شرح زیر تصریح کرد:
درود بر لشکر پرافتخار ایران و مسلمانان واقعی ،پیروز باد ایران،مرگ بر تروریستهای تا نجیب