پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی استان قم از راهاندازی غرفههای نظارت همگانی (۱۹۷) در میادین اصلی شهر قم خبر داد و گفت: این غرفهها به منظور ارتباط مستقیم پلیس با مردم برای پیگیری مشکلات و مطالبات شهروندان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده انتظامی استان از راهاندازی غرفههای نظارت همگانی (۱۹۷) در میادین اصلی شهر خبر داد تا پلیس در حاشیه تجمعات شبانه مردم، بهطور مستقیم پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان باشد.
سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به حضور پرشور و غیرتمندانه مردم در میادین شهر، این حضور را فراتر از انتظارات توصیف کرد و گفت: پلیس به عنوان خادم ملت، وظیفه خود میداند که برای تأمین امنیت و رفع دغدغههای مردم، با تمام توان در کنار آنها حضور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در پیگیری مطالبات و گرهگشایی از مشکلات شهروندان، تصمیم گرفته شد تا غرفههای دفتر نظارت همگانی بازرسی ۱۹۷ در محل تجمع مردم مستقر شوند. در این غرفهها، مسئولان بخشهای مختلف انتظامی و مرتبط با خدمات عمومی از جمله پلیس اماکن، گذرنامه، نظاموظیفه و اصناف حضور دارند تا به صورت میدانی به مسائل مردم رسیدگی کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه استقبال مردم از این طرح بسیار مطلوب بوده است، افزود: بسیاری از مشکلات مطرح شده توسط شهروندان با حضور مستقیم مسئولان مربوطه و در محل، به راحتی قابل حل و فصل است و این اقدام تداوم خواهد داشت.
وی در خصوص زمان و مکان حضور پلیس گفت: امشب این غرفه در میدان مفید در جوار موکب شهدای انتظامی برپا شد و شبهای آینده به ترتیب در میدان توحید، میدان نبوت و میدان جهاد میزبان شهروندان خواهد بود. در صورت استقبال و نیاز مردم، این برنامه در سایر نقاط شهر نیز استمرار مییابد.