۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی بوشهر اجرا شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر گفت: در دو ماه نخست امسال ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.
بهگزارش
خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، فرزاد رستمی اظهار کرد: با هدف بهبود ایمنی عبور و مرور و ارتقای کیفیت جادههای ارتباطی، از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت، ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.
رستمی ادامه داد: از این میزان، ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت گرم، ۵ کیلومتر روکش تقویتی و ۵ کیلومتر روکش حفاظتی اجرا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان بوشهر اضافه کرد: برای این میزان روکش، لکهگیری و آسفالت حفاظتی راههای استان، بیش از ۷۰ تن آسفالت مصرف شده است.
رستمی گفت: با اجرای این طرح، بخشی از مشکلات سطح جادهای استان برطرف خواهد شد و ایمنی تردد وسایل نقلیه افزایش مییابد.