پخش زنده
امروز: -
نخستین محموله صادراتی محموله سیمان نیزار از ایستگاه سواریان در منطقه اقتصادی سلفچگان به بندر امیرآباد و به مقصد مسکو صادر شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در مراسم صادرات محموله سیمان نیزار به مقصد مسکو در کشور روسیه با اشاره به صرفهجویی در مصرف سوخت، امنیت ارسال محمولهها و کیفیت انتقال مناسب گفت:با این قراردادی که بین راه آهن و سیمان نیزار قم منعقد شد ۱۵۰ هزار تن بار برای بندرآباد فرستاده میشود.
روح الله ابراهیمی افزود: در صورت انتقال جادهای این بار باید با بیش از ۱۱۰۰ تریلی ارسال میشد که مصرف سوخت را تا ۹۰ درصد کاهش میدهد.