پخش زنده
امروز: -
دو مادر باردار گچسارانی در یک روز در بیمارستان بی بی حکیمه این شهرستان صاحب ۶ فرزند شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر دفتر خدمات پرستاری بیمارستان بی بی حکیمه گچساران گفت: این تولد ها حاصل یک زایمان سه قلویی، یک دو قلویی و بقیه هم تک قل بودند.
مریم هاشمی افزود: حال عمومی مادران و نوزادان متولد شده خوب است.
وی همچنین از تولد نوزادی دیگر در این بیمارستان خبر داد که مادر از سن بارداری خارج شده بود.
فلو شیپ نازایی بیمارستان بی بی حکیمه با بیان اینکه یکی از مادران بعد از ۲۴ سال صاحب فرزند شد گفت: سه قلوها و ۲ قلوها به روش کمک بارداری در مرکز درمان ناباروری این بیمارستان به دنیا آمدند.
پردیس بخشایی افزود: از ۹ نوزاد ۶ نوزاد به روش کمک درمان ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه متولد شدند.