پخش زنده
امروز: -
در نشست مسئولان استانی و شهرستانی جمعیت هلال احمر اعلام شد، ساختمان جمعیت هلال احمر مهاباد که در جنگ رمضان تخریب شده بود به زودی بازسازی میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مهاباد، محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی در مهاباد از تلاشها برای بازسازی ساختمان جمعیت هلال احمر مهاباد که در جنگ رمضان توسط دشمن آمریکایی ـ صهیونی تخریب شده بود، خبر داد وگفت: کار آوار برداری این ساختمان بزودی با همکاری شهرداری آغاز میشود.
سلام ستوده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مرکز توانبخشی و درمانگاه جمعیت هلال احمر مهاباد هم با مساحت ۸ هزار متر مربع و ۱۵ درصد پیشرفت که سالهاست بلاتکلیف مانده است درآیندهای نزدیک با برنامه ریزیهای صورت گرفته تامین اعتبار و عملیات اجرایی آن آغاز میشود.
در ادامه از تلاشهای نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات جمعیت هلال احمر و امدادگران قدردانی شد.