پخش زنده
امروز: -
فرماندار پیرانشهر با تأکید بر لزوم ارتقاء زیرساختهای خدماتی، عمرانی و رفاهی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، خواستار رفع نواقص در حوزههایی چون آب، برق، مخابرات، راه، اسکان، تغذیه، بهداشت، امداد و نجات و حملونقل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرماندار پیرانشهر بر ارتقاء و رفع نواقص زیرساختها در حوزههای مختلف از جمله آب، برق، مخابرات، راهسازی، روشنایی مسیرها، اسکان و تغذیه، بهداشت و درمان، امداد و نجات، امنیت و حملونقل زائران اربعین تأکید کرد.
خسروپور در نخستین جلسه ستاد اربعین شهرستان که با هدف بررسی و تقویت زیرساختهای موردنیاز برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برگزار شد، بیان کرد: امیدواریم با تکمیل زیرساختها و رفع کمبودها، پیرانشهر برای پنجمین سال متوالی میزبان شایسته زائران اربعین باشد.
او اربعین را علاوه بر ایجاد فرصتهای عمرانی و توسعهای برای پیرانشهر، دارای آثار و برکات معنوی و فرهنگی دانست و بر نقش آن در تقویت وحدت و همدلی تأکید کرد.
فرماندار پیرانشهر همچنین از دستگاههای اجرایی خواست با شناسایی دقیق کمبودها و تلاش بیشتر، آمادگی لازم برای خدمترسانی به زائران را فراهم کنند.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام دبیر جلسه، زائران عتبات عالیات از ۳ تا ۱۵ مردادماه سال جاری از مرز تمرچین تردد خواهند کرد.