دعوت ۱۲ بازیکن به اردوی تیم بسکتبال ۳ نفره دختران
۱۲ بازیکن به اردوی تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان کمتر از ۲۳ سال دعوت شدند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی آمادهسازی تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان کمتر از ۲۳ سال برای حضور در مسابقات لیگ ملتهای آسیا و بازیهای آسیایی ناگویا از یکشنبه ۲۴ خرداد به میزبانی سالن شهید کشوری در شهر قدس با حضور ۱۲ بازیکن برگزار خواهد شد.
اسامی بازیکنان دعوتشده به شرح زیر است:
۱. مهلا عابدی
۲. مهسا کرانی
۳. هلیا هودنه
۴. فرناز خدامرادی
۵. غزل زمانی
۶. شمیم نوری
۷. مارال خانلری
۸. هستی دلریش
۹. آنیتا فتحالهی
۱۰. عسل فائز
۱۱. هانیه حسینی
۱۲. یکتا شعبانی
کادر فنی و مدیریتی تیم:
مدیر تیم: راحله شهدل
مشاور فنی: آرمین سلیمانزاده
مربی: سحر نجفی
سرپرست: زهرا غیاثوند
مربی مدعو: مرجان عبادی