پخش زنده
امروز: -
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتشی که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز در ضلع شمالی منطقه حفاظت شده دیل گچساران شروع شده بود ساعت یک بامداد امروز مهار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ دیانتی نسب گفت: عملیات مهارآتش ابتدا به دلیل سخت گذر و کوهستانی بودن منطقه، وزش باد و گرمی هوا به سختی پیش میرفت، اما با تلاش نیروهای امدادی و مردمی سرانجام مهار شد.
وی افزود: سه تیم همچنان در منطقه مستقر هستند و عملیات پایش را انجام میدهند.