پخش زنده
امروز: -
مجتمع خوابگاهی گراناز دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصد در سیستان وبلوچستان بهره برداری میشود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سلیم کدخدا معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهردر بازدید از مجتمع خوابگاهی گراناز دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: این مجتمع خوابگاهی با زیربنای هفت هزار و دویست متر مربع و با مشارکت خیرین و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد ریال احداث شده و هماکنون در آستانه افتتاح و بهره برداری قرار دارد.
وی افزود: این مجموعه شامل دو خوابگاه مجزای دخترانه و پسرانه است که با بهره برداری از آن، امکان اسکان و ساماندهی بیش از ششصد نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فراهم خواهد شد.
همچنین میرلاشاری مسئول امور خیرین و مشارکتهای اجتماعی علوم پزشکی ایرانشهر نیز در تشریح روند اجرای این طرح گفت: مجتمع خوابگاهی گراناز در قالب دو بلوک مستقل دخترانه و پسرانه، هر یک با زیربنای سه هزار و ششصد متر مربع، با همت خیرین گروه دستان، شرکت ماشینسازی ویژه، شرکت فکور صنعت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در حال تکمیل است.
وی افزود: این طرح در مقطعی با پیشرفت فیزیکی حدود بیست درصد متوقف شده بود، که با همراهی خیرین و ایجاد سازوکار منسجم برای تکمیل طرح، روند اجرایی آن شتاب گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی آن به بیش از ۹۵ درصد رسیده است.
میرلاشاری خاطرنشان کرد: با تأمین تجهیزات و آمادهسازی زیرساختهای مورد نیاز، این مجتمع خوابگاهی آماده بهره برداری بوده و به زودی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.