پخش زنده
امروز: -
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که در جلسه جمعی از اعضای این هیئت درباره برگزاری جلسات علنی بحث و گفتوگو شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عباس گودرزی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی در فضای مجازی نوشت:
در جلسه جمعی از اعضای هیئت رئیسه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، موضوع بازگشایی مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این باره تصمیماتی گرفته شد که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
مجلس در سال جدید تاکنون ۷ جلسه حضوری - مجازی با حضور وزیران جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، نفت، آموزش و پرورش، علوم و صمت برگزار کرده است.