پخش زنده
امروز: -
برداشت گل محمدی از ۲۵ هکتار گلستانهای بویین میاندشت تا اواسط تیر ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس باغبانی مدیریت جهادکشاورزی بویین میاندشت با اشاره به اینکه این محصول حدود یک دهه است که در منطقه کشت میشود گفت: در حال حاضر سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان ۲۵ هکتار است که با متوسط عملکرد سه ونیم تن در هکتار پیش بینی میشود حدود ۹۰ تن گل از گلستانهای شهرستان برداشت شود.
افسانه خلیلی افزود: به علت خُنکی هوای بویین میاندشت برداشت گل محمدی در مقایسه با سایر نقاط یک ماه دیرتر آغاز میشود و امسال از اواسط خرداد آغاز شده است.