پخش زنده
امروز: -
کاروان سلامت در روستای دشت برم کازرون به بیش از ۳۰ نفر از اهالی این روستا خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،سرپرست جمعیت هلالاحمر شهرستان کازرون گفت: در روز یکم تیر ماه، اعضای جوان و داوطلبان این جمعیت به مناسبت دهه اول ماه محرم با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و تسهیل دسترسی روستاییان به خدمات درمانی در روستای دشت برم این شهرستان حضور پیدا کردند.
سعید دهقان افزود: در این کاروان سلامت ۳۶ نفر از ساکنین روستای دشت برم کازرون از خدمات معاینه رایگان توسط پزشک عمومی، سنجش فشار خون، مشاوره روانشناسی و معاینه کارشناس مامایی بهرهمند شدند.