پخش زنده
امروز: -
سرپرست ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان از ثبت روزانه بیش از ۱۳ هزار تردد زائران از مرز شلمچه از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ یزدان خسروی سرپرست ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان گفت: میزان تردد از مرز شلمچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.
او افزود: از ۲۷ خرداد تاکنون ، در مجموع ۱۱۸ هزار و ۳۰۴ تردد از مرزهای خوزستان به ثبت رسیده است.
سرپرست ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خوزستان ادامه داد: حدود ۸۲ درصد تردد زائران از طریق مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و بیش از ۱۸ درصد نیز از مرز چذابه برای زیارت عتبات عالیات انجام شده است.
خسروی با اشاره به پیشبینی افزایش بازگشت زائران در روزهای آینده گفت: روند بازگشت زائران از پنجم تیرماه آغاز میشود و اوج ورود آنان به کشور و عزیمت به مبادی اولیه سفر در روزهای ششم و هفتم تیرماه خواهد بود.
او بر آمادگی دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات به زائران تاکید کرد و افزود: امکانات و زیرساختهای لازم برای تسهیل تردد و ارائه خدمات رفاهی در مرزهای اربعینی استان فراهم شده است.